Saturday, 18 June 2011

oooohh. oke.

oke. fine.
kau berubah. sangat berubah.
tak macam kau yang dulu.
siapa kau sebenarnya ha?
siapa kau!
mana kau yang dulu?
semuanya berubah hanya dengan 4 PERKATAAN sahaja!
kenapa?
aku tak suka. aku benci macam nih.
hati aku terseksa. sangat terseksa.
jiwa merana. aku tak suka macam nih.
aku nak kau yang dulu.
bila semua ni nak berakhir.
aku tak sukalah macam nih.
susah ea?
susah nak dapatkan kau yang dulu?
kene ape?
book dulu? pas tuh cipta kemahuan sendiri?
macam tuh ke?
aku try tabhakan hati.
try kuatkan hati.
walaupun aku kat sini dipengaruhi oleh pelbagai volcano.
menghasut aku agar lupakan kau.
tapi aku pejamkan mata je.
aku nak kau yang dulu!
paham tak?!
nie ke aku?
hanya berpurapura dengan ketawa dan kebahagiaan palsu
dalam hati?
macam neraka!

1 comment:

Tinggalkan komen anda di sini :)