Thursday, 20 October 2011

awak :'(

awak.. saya harap sangat awak baca post saya nie.
saya tak tahu lagi nak menggunakan media apa lagi uuntuk contact awak.
awak baca taw. khas untuk awak sorang. saya bercakap dengan awak dengan cara yang baik.

awak.
saya tahu kita dah bukan macam dulu lagi.
saya tahu kita bukan siapasiapa lagi.
tapi kan awak..
kita ada banyak simpan kenangan kan?
kenangan saya dengan awak.
banyak sangat kan awak? :)
ada yang pahit. ada juga yang manis kan?
yang manis tuh kita selalu kenangkengakan kan awak?
yang pahit tuh kita selalu elakkan untuk mengulanginya lagi kan awak?
:) semua tuh masih tersimpan rapi dalam kepala saya awak.

awak,
awak tahu tak? saya selalu teringat semuanya.
saat kita ketawa bersama, saya tersenyum.
saat kita menangis, saya menitiskan air mata.
saat kita samasama mecapai kejayaan, kita samasama tersenyum.
awak..
saya rindu semua saat itu.

sekarang,
itu semua kenangan.
kengan yang tidak mampu untuk dilupakan.
kenangan yang amat sukar untuk dipadamkan.
kenangan yang kita hadapi bersama.
yang hanya kita tahu keistimewaan dan keburukan masingmasing.
hanya kita berdua je awak.

sekarang,
saya bukan lagi siapasiapa bagi awak lagi.
saya tak kisah awak.
kita sudah ada haluan hidup masingmasing.
haluan hidup yang tidak tahu apa yang akan berlaku pada masa hadapan nanti.

tapi,
awak.. kenapa?
kenapa awak tidak mampu untuk mejaga kenangan kia dengan baik?
kenapa awak tidak mampu untuk menyembunyikan kenangan kita dengan baik?
kenapa awak tidak mampu untuk menyimpan kenangan kita dengan baik?
kenapa awak?
kenapa?


kenapa perlu untuk memberitahu orang lain tentang keburukan saya dekat orang lain?
kenapa awak tidak mampu menjaga keaiban saya?
kenapa awak perlu cerita dengan orang lain?
kenapa awak?
awak dah janji kan dulu?
janji untuk menyimpan segalanya.
janji bahawa kenangan hanya tinggal kenangan.
janji segalanya akan disimpan dengan rapi antara kita.
mana semua janji awak?

awak,
saya sedih.
saya sakit.
saya terluka.
cukup lah sekali saya sakit saat kita berpisah.
kenapa awak menambahnya dengan masalah ini lagi.
awak,
saya berusaha sampai sekrang yang saya akan menyimpan segala kenangan kita baikbaik.
sampai sekarang awak.
sekarang.
saya tak pernah buka mulut pada siapasiapa.
diari saya, saya dah bakar. dah buang.

awak,
saya tak nak perkara ini terjadi.
saya ak nak awak menjadi insan yang memungkiri janji.
saya percayakan awak.
percayakan dengan segala janji awak untuk menyimpan semua benda ini.

awak,
saya harap awak faham.
terima kasih sebab awak meluangkan masa unuk baca.
terima kasih awak.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini :)