Wednesday, 26 October 2011

tittle here.

aku tak tahu nak tulis tittle apa.
nak story something.
hari tuh, aku dapat anugerah pencapaian terbaik bahasa melayu untuk peperiksaan percubaan spm 2011.
bile nama announce, aku pergi lah amik.
bile dah duduk balik, nengok sijil,
grrrrr.. nama salah! benci betul!
NURJANNATH die tulis.
rase nak koyakkoyak je sijil tuh.
dah macam nama anak kel*ng dah nama aku.
nak.
nak share gambar.
gambar perempuanperempuan melayu sejati gittew..
 nie lah aku yang sebenar.. :)
 nie aku dengan brainbrain and nenek tua
 it's us
 spot me if you can :)
 ceria kan kami?
 aku suka yang ini
 perfect!
 muka suci beb! sorry isma ;p
 makan!
 nenek tua dan brainbrain
 yuuukss!
 aku tahu aku hodoh :)
 si gemuk!
 smart!
 sempurna!
doakan kami yang terbaik!
:)
tak puas hati?
lantak lah. kau ada?
kbye.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini :)