Monday, 28 November 2011

tontontonton !

parraaaapppapa ! act , tajuknya , sepatutnya , adalah TONTON.
teheee ! nak tahu kenapa ? sebab , sebab hari ini first time aku nengok cerita di TONTON.COM.MY
haaa ! nak cakap aku ketinggalan zaman ? cakaplah .. tak heran .
aku baru belajar benda nih . best jugak . tapi orang cakap lembab . aku bukak oke je .
first time beb guna ! terus buat akaun !
nak tahu aku nengok cerita apa ? naaa ..
aku nengok MARIMAR ! tehee .. nengok episodepisod yang aku terlepas .
whhhaaaa .. sumpah cerita memang best !
hah ! alangalang tengah story pasal MARIMAR , kan best kalau aku yang jadi Marimar tuh . haha . tingginya anganangan kau Jannaht !

ntah bilalah aku nak jadi macam Marimar dengan Sergio tuh . bahagia sampai macam tuh . best weh . cinta sejati . bila lah aku nak dapat cinta aku .
zaman mudamuda dulu aku couple , mak selalu perli aku , dia cakap ,
' tak payah lah nak bercinta masa sekolah . nanti kat U nanti lagi ramai lelaki yang mampu mencintai kta dengan ikhlas dan setulus hati dan mngkin akan sampai kahwin , beranakpinak '
whaaaa .. mak ada pengalaman lettew !
* click to enlarge

orang selalu cakap , cinta sejati akan selalu kekal lama . tapi aku tak dapat rasa semua tuh .
ntah lah . mungkin suatu hari nanti ia akan datang untuk buka semula hati aku tentang lelaki .
dah lah . penat .
kbye .

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini :)