Friday, 2 December 2011

hey SAHABAT !

dah lama aku nak cakap pasal kau . bukan aku je , tapi ramai . cuma tak sanggup . kau nih ANNOYING  faham tak ? sangatsangat . dah lama kitorang tahan . banyak kali juga lah nak try cakap nan kau . tapi tak tahu kenapa tak sanggup .

* click to enlarge

macam nie lah perasaan aku kat kau . benda , rupa , hati , adalah sama . tapi pada masa yang sama , sebenarnya , dalam benci ada sayang . hmm .. ntah lah . aku sangat tak suka sebab kau terlalu obses dengan lelaki . macam dunia kau penuh dengan lelaki .

* click to enlarge
agaknya , perangai mak bapak kau teruk , kau pun jadi teruk juga lahh eh ? kau kan pernah cerita dulu mak ayah kau teruk . kan ? pastuh adik kau pun dah macam perangai kau kan ? huh ! tak faham .

* click to enlarge

kau nih , jenis manusia yang tak boleh nengok kawan sendiri lebih dari kau . kenapa ek ? tak suka , tahu tak ? eg , kalau kau tahu sesuatu info tuh , kau bagi tahu kitaorang macam kitaorang nih wajib tahu . pas tuh , kalau kita orang wat tak layan je , kau punya moody , weh , TEMPIK  . faham ? faham tak ? pas tuh , bila kita orang dapat info terbaru dulu dan nak bagi tahu kau , muka kau muka mintak tapak ! kau rasa bila kitaorang dapat tahu info terbaru dulu , kau macam nak tak nak je tahu . pastuh muka nak jelingjeling . apakah ?

kau pun semua barang kau semua nak up-to-date kan ? walaupun barangbarang tuh murah . ada lah jugak yang mahal . tapi kebanyakan barangbarang mahal tuh orang belikan kan ? pas tuh bila orang tanya , kau dengan bangganya lah cakap tuh kau punya beserta harga . kan ? pas tuh kau pantang nye lahai kalau kitaorang lebih up to date dari kau . kau akan rasa tercabar . kenapa ek ?

* click to enlarge
^
l
l
l
l
yang kat atas nih aku .
kbye.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini :)