Sunday, 4 December 2011

RANDOM is everywhere :)

hari nie , aku nak buat random post . sebab , macammacam aku nak share :)
so , let's start :)

situation nih selalu berlaku di airport . aku pun kadangkadang kena jugak . tapi tak adalah terrible sangat sampai macam nih :)
* click to enlarge

kalau kau orang nak tahu , sebenarnya , ada ebih 6 JUTA komponen dalam Boeing 747-400 . it's a fact :)
* click to enlarge

kau orang :) yang selalu berlaku dalam kalangan muda zaman sekarang kan ? haha ! bila orang lain text , punyalah excited . tapi bila mak dengan ayah text , layan : hmm , okay , ohh .
tapi kadangkadang aku macam nih jugak :P
* click to enlarge

kau orang yang tak ada bf/gf , tak payah lah desperate sangat . cinta tuh akan hadir dengan sendirinya . percalah sayang :) tak payah lah sampai macam nih .
* click to enlarge

LOOK AT THIS DOG  :)
nampak sangat pemilik angjing sayang sangat kat anjing nih sampai sanggup buat macam nih . kalau orang yang tak matang dan tak open minded , mesti die akan cakap ,
'apalah . orang lain pun ada anjing juga . tak show off pun .'
ye . memang betul ada orang yang akan cakap macam tuh . tapi kalau orang yang matang dan berfikiran waras , dia akan berfikir bahawa pemilik anjing nih nakmenunjukkan kasih sayang dia . kan ? kan ? kan ? kalau macam tuh , aku pun nak buat untuk mak bapak aku macam nih lah :)
 * click to enlarge

yang nie pula , menggambarkan cara hidup orang kaya yang hanya memntingkan harta . kau orang jangan lah pulak jadi macam ni ye :)
* click to enlarge

aku sangat suka yang ini :) teringin aku nak dapatkan lelaki macam nih . bertuahnya wahai HAWA mendapat ADAM yang macam nih :')
* click to enlarge

it's about life :)
aku curi masa aku blog walking . tapi aku rasa calculation nih salah . sebab kalau positive tolak negative , nanti jadik positive kan ? tapi yang nih 'LOVE' tuh hilang .
lagi satu , positive mana boleh terminate kan dengan negative . just for fun :)
* click to enlarge

tehee ! yang ini pasal najib . haha ! kelakar !
* click to enlarge

yang nie lagi gempak ! haha ! aku suka :)
* click to enlarge

anjing dengan rabbit nih comel kan ? aku suka :)
* click to enlarge

malam tadi aku Skype nan isma . tapi aku rasa aku skype dengan hantu yang tiada kepala je -..-
* click to enlarge

pffffffft ! yang nih adalah kesan daripada tidak melakukan sex terlalu lama :)
* click to enlarge

the power of knowledgement :)
* click to enlarge

the meaning of random :)
* click to enlarge

yang ini adalah kim kardashian tak silap aku . nengok bf dia :) macam nih lah lelaki yang aku suka . aku suka lelaki yang bergandaganda lagi tinggi dari aku :)
aku tak tahu aku . sebab aku rasa lelaki yang tinggi adalah satu anegerah dari ALLAH :)
* click to enlarge

try it :)
it's a miracle :)
trust me :)
* click to enlarge

kbye.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini :)