Saturday, 25 February 2012

rindu dan rindu :'>

kay. kali nih aku nak cakap pasal rindu lagi. nak tahu rindu apa?
rindu tyme sekolah rendah :3
dulu masa sekolah, aku delekatkan dengan nama nih : DONUT


hebat kan?? nak tahu macam mana boleh lekat??
sini aku story.

bermulalah kisah pabila aku time tuh gila sangat makan donut. tiap pagi mesti beli donut then makan even masa assembly. haha teruk kan? disebabkan perangai aku yang teruk tuh, classmate aku, SAFWAN start panggil aku DONUT. 


mulamula tuh aku marah lah jugak. geram gittew. tapi lamalama dah biasa pulak. heee. suka pulak nama tuh. dan aku pun start famous dengan nama tuh. sampai lah aku naik form 1, aku dah kurang dengar orang panggil aku nama tuh. yang panggil aku pun, kalau aku jumpa kawankawan lama aku :3
kalau nampak aku, bukan panggil jannaht, tapi 'DONUT!'


and.. aku pun regular customer Dunkin Donuts. kadang, berkotak beli. pastuh yang makan aku sorang jeh. ngeh. 
* terliur nengok gambar nih :3


penah lah jugek berangan nak bkak kedai donut pada zaman jahiliah dulu :3 
tapi, bila dah besar nih, fikir masa depan, kalau aku berjaya, bolehlah. kalau setakat jual donut tepi jalan, kang ada aku hidup bawah jambatan karang.

dan sekarang, gelaran yang dah lekat ialah : MOK
singkatan kepada GEMUK.
singkatan kepada gemuk :3
tak percaya aku gemuk??


gemuk kan??
kbye.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini :)